Recensies

Published on August 7th, 2016

Dj Vinyl 60s, 70s, 89s, en 90s pop hits

Reviews Dj Vinyl. Dit is wat onze opdrachtgevers zeggen:

2017/07/07
Beauforthuis in Austerlitz. Hoi Rolf, we willen je zeer bedanken voor je geweldige show op onze bruiloft 7 juli j.l. Het was geweldig, jaren niet zó gedanst! Ook de karaoke was superlachen. Helemaal fijn.
Reinier en Annemarie

2017/01/07
Strandpaviljoen Soia in Utrecht. De dansvloer is niet leeg geweest, bedankt voor een super leuke show! Voor herhaling vatbaar! Annelies

2017/01/02
Ede ROVC. Beste Rolf, erg bedankt voor het verzorgen van de superleuke 70’s discofeest op vrijdag 23 december bij ons op het bedrijf. Het was erg geslaagd en een groot succes! Zeker de discovloer was een hit!! Er kwamen vele enthousiaste reactie van collega’s en wat ons betreft voor herhaling vatbaar. Voor 2017 wensen we je alle gezondheid en succes toe! Met vriendelijke groet, Annemieke

2016/12/10
Chateau de Raay in Baarlo. Beste Rolf, ik wilde je nog even laten weten dat dankzij jou het feest nog leuker was afgelopen zaterdag in Chateau de Raay. Iedereen was laaiend enthousiast over je. Geweldig hoe je daar zelf ook stond te swingen achter de draaitafel, je kon echt zien dat je er zelf ook lol in had en dat werkte zeker aanstekelijk. Alles was professioneel aangepakt, mooie lichtshow en goede muziekkeuzes. Ontzettend bedankt voor je inzet en ik zal je zeker aanbevelen bij andere mensen en ik hoop je voor een ander event nog een keer weer in te kunnen huren. Mvg Annet

2016/11/19
Joe Mann Paviljoen in Best. Wij willen jullie nogmaals hartelijk bedanken voor het geweldige feest van afgelopen zaterdag. Wij hebben erg genoten en daar hebben jullie zeker aan bijgedragen!!! Iedereen was ook erg te spreken over hoe jullie de avond verzorgd hebben. Groeten Saskia en Jeroen

2016/7/10
Nijmegen. Hoi Rolf, nogmaals bedankt voor gisteren, het was weer top voor elkaar!De complimenten stromen binnen, en die zijn zeker ook voor jou. Dank je wel! Groetjes, Veerle

2016/04/05
Zutphen. Ik heb ontzettend genoten! Ik wist al dat het goed ging worden want dat kun je aan NGPARTY’S wel overlaten maar dit was gewoon super! En wat weet jij goed in te spelen op de gasten en de sfeer bruisend te houden met je geweldige muziekkeuzes en vooral niet alleen maar de standaard liedjes maar juist ook die goede nummers die je niet zo vaak hoort. En dan het licht…. en die gave dansvloer, dat maakte de hele ambiance compleet! We want more!!!

2016/02/2
Zeist. Alternatieve vinyl party op 20 februari was weer top! Prima playlist, leuke videos en gelukkig weinig disco. Die ene Tavares is je vergeven…Kom in 2016 toch nog wel een keer terug in het Beauforthuis met deze alternatieve party? Of anders andere lokaties proberen, er is echt behoefte aan een gezond stukje retro alternative music!

2016/01/17
Ellecom. Hallo Rolf, Jij hebt gisteren gezorgd voor een spetterend feest. Iedereen sprak vol lof over jullie. In het begin van de avond was ik even bang dat niemand ging dansen maar jullie hebben er voor gezorgd dat dit wel ging gebeuren. De muziek: zo herkenbaar voor velen van ons. Jij stond ook lekker te swingen om de sfeer er in te brengen. Chapeau voor jullie! Heb er eigenlijk geen woorden voor. Bel je deze week nog om jou persoonlijk te bedanken. Rolf, namens ons tweetje: DANK DANK DANK. Hartelijke groet, Hans en Desiree

2016/01/12
Austerlitz. Hoi Rolf. Namens Loes en het publiek wil ik je enorm bedanken voor je geweldige show van afgelopen zaterdag 9 januari. Ik heb alleen maar enthousiaste reacties gehoord. We hebben enorm genoten van deze avond en dat kwam natuurlijk voor een groot deel ook door jouw optreden. Een goed geluid en juiste muziek op de juiste tijd. Ik heb ook van een aantal mensen gehoord dat ze je gaan benaderen om je te strikken voor hun feest. Zo zie je maar: Kwaliteit wint het altijd. Nogmaals bedankt en we doen er nog even een dynamische foto bij. Loes en René

Dj Vinyl reviews tonight allright

2015/9/25
Hoi Rolf, Ans en ik wilden je nog even bedanken voor de geweldige bijdrage die je aan ons feest hebt gegeven. Van de feestgangers hebben we louter positieve reacties gekregen op de muziek. En je hebt zelf kunnen zien dat de dansvloer goed, langdurig en intensief gevuld was. Waarbij opviel dat met name de oudjes het nog
heel best deden…! Volgens ons heb je zelf ook een topavondje gehad. We komen vast ook nog een keertje langs – met onze elastieken benen – als je weer eens ergens in de buurt draait. Groeten van Ans en Frank

2015/9/19
Berkel en Rodenrijs. Superfeest! Dankzij jou fantastische show Rolf Disco Djvinyl!! Je was geweldig !!!!!!!! Wilma

2015/8/20
Brummen. Bedankt voor het feestje Rolf! Het was echt een superavond. Vooral “Avond” met de foto’s van overdag op het projectie-scherm was een magisch moment… Iwan en Nelly‎. Door jouw enthousiasme en inzet, en natuurlijk het scherm met clips, de foto’s en niet te vergeten de muziek, is het echt een superfeest geworden. Coby

2015/7/8
Welsum. Beste Rolf, We hebben ontzettend genoten van DJ Vinyl. Jullie hebben de feestgangers goed kunnen verleiden om ook in zeer warme condities uit hun dak te gaan. Er wordt nog veel over nagepraat. Vanavond was in het dorpshuis een avond voor verkeersregelaars die een cursus volgden voor de Welsumse Kermis die plaatsvindt van 31 juli t/m 2 augustus. Ik maak deel uit van het bestuur van de Welsumse Kermis en het bestuur was afgelopen zaterdag ook aanwezig. Vanavond werd aan de bar spontaan het lied ‘Het Dorpsfeest’ van Jan en Zwaan weer ingezet. Alle mensen waren zeer enthousiast. Met vriendelijke groet en wellicht tot ziens! Feestcommissie Welsum

2015/5/8
Zandvoort. Wat bruis jij van energie! Was TOP! Monique / Super gedraaid Rolf! Genoten van je muziekkeuze, inlevingsvermogen en enthousiasme! (en gaaf dat ik even achter de draaitafel mocht staan). Michiel

2015/5/1
Geldrop. Hoi Rolf, bijgaand nog een paar mooie foto’s van jullie en de lichtshow. We willen jou en Marcel nogmaals heel hartelijk danken voor jullie aanwezigheid, jullie spontaniteit en de geweldige muziek en show. Echt iedereen heeft ervan genoten, en wij het allermeeste. Het was een topdag en avond en jullie hebben daar een belangrijk aandeel in gehad. We hopen dat jullie goed verzorgd zijn qua eten en drinken en dat jullie veilig weer thuis zijn gekomen. We gaan nu eerst even sparen maar zodra het kan, geven we weer zo’n feestje. Jullie krijgen vanzelf een belletje van ons! Hartelijke groet, Henk en Patricia

2013/09/24
Almere. Geweldig feest gehad op 21 september!! Iedereen was laaiend enthousiast en we hebben urenlang gedanst op de muziek van DJ Vinyl. Hij weet het publiek op te zwepen en houdt de dansvloer vol. De effecten (rook, licht, laser) maakten de show helemaal af, het was TOP!! Groetjes, Belinda. / 21 september was een fantastische avond..het pakket was compleet, super dj, heerlijke muziek, gezellige mensen, kortom: een ‘feessie’..Wij hebben genoten! Anita

2013/08/29
Lelystad. Bruiloft 7 juli 2013 – Ja het was helemaal top in de Cantine! DJ Rolf is een top DJ, het dak ging er af. Rolf is professioneel en betrokken waardoor het echt een feest werd om nooit te vergeten. Bedankt Rolf voor een onvergetelijk feest op onze trouwdag in de Cantine! Groetjes, Dennis en Frida

2012/10/24
Enschede. We wilden terug in de tijd…..nou Rolf we gingen terrrrrrrrrug in de tijd mede door jou en Camille zijn rap gingen alle remmen los…een avond/nacht die als 1 grote explosie van hits aan ons voorbij trok. Fuck Ibiza ….Rolf is nu ook een Tukker. Groetjes Marc (Ohio Disco)

2012/09/26 at 20:13
Son en Breugel. Hallo Super DJ, even het volgende : In de week na je optreden zijn er veel goede reacties binnen gekomen over de avond maar in het bijzonder ook over je optreden. Wij zijn voornemens om dus op carnavals zaterdag weer met je te werken. De avond zelf en ook vooraf hebben we zeker prettig met je samengewerkt en hiervoor dank namens onze feestvereniging “Van Alles Wa”

2011/10/09 at 20:00
Leuvenum/Ermelo. Het is altijd lastig, een band of een DJ? Het feest geweldig! Wij zijn het stel dat zijn getrouwd, we hebben 160 gasten gehad en we hebben niemand gehoord met kritiek en iedereen was vol lof over DJ Vinyl. Je kunt goed inspelen op de gasten, past je aan en bent vooral ook zelf zeer enthousiast. Wanneer nodig dan boeken wij je zeker weer! Succes met het volgende feest, Eva en Marcel / Wij hebben nooit geweten dat er ook een Dj is die er echt voor kan zorgen dat een feest geslaagd is. Deze bevelen we een ieder aan omdat er muziek wordt gedraaid die de gasten wensen en niet wat de Dj wil. Meer dan voortreffelijk dus! Grace en Lodewijk

Dj Vinyl superman reviews

De Dj Vinyl Show is in alle opzichten uniek. Door het draaien vanaf 33/45-toeren vinyl, ruime collectie videoclips van toentertijd, de muziek opbouw en ‘flow’ die ontstaat door interactie met het publiek. Grote variatie aan stijlen mogelijk en hierdoor is geen feest hetzelfde: van foute disco tot obscure cult, van hardrock tot motown, van new wave tot reggae, happy hardcore tot hits van nu. High end geluid en licht inclusief separate lichtman waardoor Dj Vinyl Rolf zich voor de volle 100% kan richten op het publiek en muziek flow. Last but not least de professionaliteit, energie en enthousiasme van de dj en crew om er een feest van te maken. Voor ons is het geen werk maar een feestelijke uitlaatklep weg van de dagelijkse werk sleur.

Berichten

1. Posted by dj vinyl on October 30th, 2016, 13:56

Hallo Marjan, bedankt voor je complimenten. Tijdens de soul, funk en disco muziek kreeg ik een enorme hoeveelheid hardrock en ska verzoekjes. Tijdens het invullen daarvan kreeg ik juist weer giga veel disco en happy hardcore verzoekjes en dan is het soms lastig keuzes maken en dan kan het zijn dat het ene liedje net even beter past in de sfeer/flow van de andere verzoekjes. Toen het feest afgelopen was had ik nog een stuk of 4 verzoekjes die tussen wal en schip zijn geraakt die net even niet lekker in de ‘groove’ pasten. De volgende keer in De Dissel ga ik het goed met je maken :) Blij te horen dat je een super leuke avond hebt gehad en uit je dak bent gegaan met onwijs goeie muziek! :) Tot in 2017!

2. Posted by Marjan on October 30th, 2016, 07:11

Gisteren in Hooglanderveen een superavond gehad! Heerlijk uit mijn dak gegaan met onwijs goeie muziek! Helaas is mijn aangevraagde plaat niet gedraaid!!! Dat was wel jammer!